PL | EN
go down
go down
go down

Interesuje mnie

Remote Infrastructure Management

Remote Infrastructure Management

RIM to nie miejsce, ale grupa pasjonatów i profesjonalistów, którzy tworzą kapitalny zespół. Ludzie, którzy wiedzą co robią, zawsze zaoferują pomoc,
a w trakcie przerwy zagrają
z Tobą na konsoli. Czym się zajmujemy? Szeroko pojętym wsparciem infrastruktury IT, m.in. serwerami, zarządzeniem bazami danych i wirtualizacją. Korzystamy z wielu nowoczesnych technologii np. NetApp, Brocade, EMC, CommVault, F5 Big-IP, Atlantis ILIO, Atlantis USX, AppSense, XenMobile, SCCM, SCOM, MBAM czy InTune. Słoneczny dzień, taras, laptop, ulubiona kawa – fajnie tak zaczynać dzień. Chcesz spróbować sam?
R&D and Business Application Services

R&D and Business Application Services

W R&D tworzymy dedykowane rozwiązania serwerowe i cloud computing oraz oprogramowanie dla produktów Fujitsu. Posługujemy się ponad 20 językami programowania, m.in. C, C++, Assembly, STL, Python, Java, C#, PHP, JavaScript, HTML, Scala, SQL, F#, Cobol, Perl. Praca tutaj sprawia, że ciągle się rozwijam. Polecam!
EMEIA Finance and Supply Chain Services

EMEIA Finance and Supply Chain Services

Po dołączeniu do Fujitsu byłam mile zaskoczona tym, jak dużo można zaoferować pracodawca. Na co dzień w EMEIA Finance and Supply Chain Services zajmujemy się finansami i księgowością korporacji dla regionu EMEIA (Europa, Bliski Wschód, Indie i Afryka). Nasz praca to nie tylko wprowadzanie danych, ale również obsługa procesów związanych z posiadaniem szerokiej wiedzy finansowej i biznesowej m.in. w zakresie deklaracji podatkowych, controllingu, rozliczeń kontraktów sprzedażowych, audytów wewnętrznych, kontaktu z dostawcami i klientami. Firma oferuje nam szereg szkoleń, w tym szkolenia merytoryczne (ACCA, CIMA, GBS) oraz kursy językowe. Godziny pracy są elastyczne, a dodatkowo mamy możliwość pracy z domu. U nas ciągle dzieje się coś fajnego, oddajemy krew, razem kibicujemy lub pijemy sok z cytryny w Dzień Uśmiechu. A najlepsze są Lazy Fridays, kiery raz w miesiącu pracujemy 2 godziny krócej – w końcu kto nie chce zacząć weekendu wcześniej?
Service Management

Service Management

Service Management to stała i bliska współpraca z klientem oraz zarządzanie, m.in. dostarczaniem usług, incydentami, katalogami usług, problemami, zmianą, wiedzą czy kapitałem. W naszej pracy najważniejsi są ludzie– zarówno klienci, jak i współpracownicy. To dzięki nim cały czas się rozwijamy i pracujemy w otwartej i życzliwej atmosferze. Możliwość pracy z domu i podróże to tylko wisienka na torcie.
Service Desk

Service Desk

Lubisz ludzi i chcesz się rozwijać? To praca dla Ciebie. W Fujitsu pomagamy klientom w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia w modelu ITIL, czyli zarządzania incydentem, problemem, zmianą, wiedzą i konfiguracją. Brzmi skomplikowanie? Spokojnie, wszystkiego można nauczyć się tutaj. Mamy wiele szkoleń i nieograniczony dostęp do platformy online. Najlepsze są jednak możliwości awansu, na który nie trzeba długo czekać. Stąd można zajść daleko - połowa naszych top managerów zaczynała właśnie w Service Desku.
BPO

BPO

BPO to jedna z najbardziej różnorodnych linii biznesowych w łódzkim centrum Fujitsu. Wspieramy wewnętrzne procesy biznesowe w ramach globalnych struktur firmy, zajmujemy się usługami zakupowymi i sprzedażowymi, zapewniamy aktualizację systemów i procesów. Do naszych obowiązków należy również Master Data Management, administracja rozwiązaniami, systemami i narzędziami IT oraz analiza i zarządzanie ryzykiem. Jesteśmy trochę jak agenci do zadań specjalnych – tu liczy się dobre przygotowanie i kwalifikacje oraz chęć podejmowania różnych wyzwań, bywspierać biznes i naszych klientów najlepiej jak to możliwe.
Jesteśmy w trakcie zmian w strukturze firmy. Więcej informacji wkrótce.
Sprawdź wszystkie oferty lub ustaw job alert